søndag 3. desember 2006

PÅ BESØK TIL ABYSSA OG HENNES NYE FAMILE!
Vi var på besøk til familien til Abyssa i ettermidag, og det var så moro å treffe Abyssa igjen!:) Hun hadde vokst ja, og blitt større. De forteller at Abyssa spiser som en hest, og hun er altetende:)
Abyssa er helt vill etter å leke med barna i familien (en gutt på tre år og en gutt på 5 år). Hun spurter etter dem når de leker sammen. De forteller at Abyssa er som en av og på knapp. Hun kan sove lenge og vel i kurven sin. Så våkner hun, sperrer øynene opp, og vips er hun i full fart:)
Abyssa følger etter barna når de holder på og leker. Det var så moro å treffe igjen Abyssa igjen. Etter at barna la seg, sluknet Abyssa. Da var hun sliten og trøtt.
Abyssa er en trygg liten abyssiner sjel som har fått et kjempeherlig hjem. Det er så moro for meg som oppdretter å høre at familien som har kjøpt Abyssa trives med henne, og hun med dem, og at hun er trygg og har et herlig lynne. Abyssa ligner mye på Topsy når det gjelder fart og spenning i hverdagen:)
Her er noen bilder jeg tok med digitalkameraet vårt da vi var på besøk:

Abyssa på sofaryggen.


Se så stor jeg har blitt!


Abyssa i skinnstolen. Nesten samme farge:)


Ha, ha, ha, ha, ha:) Den var god altså:)


Abyssa koser seg i kurven sin:)

1 kommentar:

  1. Jeg syns Abyssa ser lovende ut jeg. Ok, hun har ikke øreplasseringene til Aros, men allikevel! Søt jente!

    SvarSlett