fredag 16. februar 2007

TOPSY ER LEVERT FOR OPERASJON PÅ VETERNIÆRHØYSKOLEN!



Nå har vi levert Topsy på veterniærhøyskolen for operasjon! Huff! Det var fælt å skilles fra Topsy i luken, men hun var så rolig og trygg. Akkurat som hun skjønte at hun skulle få hjelp! Selve operasjonen er en full rutineoperasjon, og de har jammen eksperter der på veterinærhøyskolen. Snakket med hun som skal være kirurg i dag, og hun sa at dette hadde hun gjort mange ganger før!


Topsy måtte faste fra kl.18.30 i går kveld. Da ble all maten hennes satt vekk, og vannet fikk stå framme. I natt var Topsy så kosete. Hun skulle absolutt ligge i armkroken min. Åhhhh!!! Som hun malte! Hun kom og la seg med hodet i halsgropen min. Det var akkurat som om hun ville trøste meg, og si at operasjonen i dag kom til å gå bra! Lille skjønne Topsymor!!!!:) Trenger ikke akkurat Teddybjørnen min i sengen når jeg har Topsy!:)


Må si Topsy er jammen tilpasningsdyktig. Hun slår seg til ro samme hvor hun kommer, og har halen rett til værs. De siste tre nettene har Topsy sovet sammen meg på gjesterommet som jeg har hatt, og Topsy har slappet av og kost seg sammen matmor:) Godt med jentetur!:)


Timene kommer til å gå sakte i dag frem til vi får telefon fra veterniærhøyskolen om at operasjonen er ferdig! Håper alt går bra med operasjonen! Kjenner at jeg ikke helt klarer å slappe av i dag.


Ellers i går var jeg nok en gang statist på Hotel Cæsar. Opptaket ble gjort på Nor First Hotel i Oslo Sentrum. Det er så lærerikt å være statist. Alt til minste detalj skal stemme, og absolutt alle skritt skuepsillere og statister tar må gjøres absolutt helt likt hver gang. Tenk at dette skal bli en hel episode!


Tusen, tusen takk til alle som tenker på Topsy og på meg i dag! Dere aner ikke så takknemmelig jeg er for det!!! Omtanken og støtten fra dere varmer utrolig!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar