tirsdag 8. mars 2016

NYE BILDER AV GODPUSENE NADINA, DIXIE ROSE OG ELVIS :)

Nå klager voksenkattene i kor her! De mener bestemt at kattungene har fått alt for mye plass på bloggen de siste ukene, og mener at det er på tide at matmor nå legger ut nye "outfitbilder" av dem.

Ja, ja! Som en god matmor og "slave" jeg er for kattene mine, gjør jeg hva de sier at jeg skal gjøre. Da slipper jeg å bli oppsagt som "slave" og matmor :) Hva gjør man ikke for dyrene sine :)


HER ER NOEN NYE BILDER AV NADINA, DIXIE ROSE OG ELVIS:


Godpusejenta Nadina slapper av på puta si i sofaen <3 :) 



Godpusejenta Nadina <3 :) Foto: Marit Åsegg



Godpusejenta og supermamma Dixie Rose koser seg som kattungemamma <3 :)



Godpusejenta Dixie Rose <3 :)



Godpusegutten og pappa Elvis <3 :) Foto: Marit Åsegg



Godpusegutten Elvis <3 :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar