lørdag 27. januar 2007

RARE LIGGEMÅTER HOS VÅR ABYSSINERDUO:)

Meg selv med Aros i sofaen:)


Sjekk den avslappede abyssinergutten i armene til matmor!:)


Jeg befaler deg! Gi meg fisk!


Når det gjelder liggemåtene til Aros og Topsy kan det sier med to ord: AVSLAPPET OG SELVSIKRE! Trodde ikke at katter likte å ligge på ryggen som en baby jeg, men Aros elsker å ligge på ryggen som en baby, for så å bli massert på labben sin og klødd. Da ligger han og krummer labben, og maler høyt:) Snakk om luksusdyr?

Topsy har også utallige liggemåter som vitner om en trygg liten sjel! Fatter ikke hvordan hun klarer å ligge i disse forvridde ukiropraktoriske stillingene, men Topsy greier det.

Bildene taler for seg selv!

Ellers må jeg røpe en nyhet!:) I februar kommer en ny liten viltfarget abyssiner til oss. Hun heter Nordlæningen's Ariel Corvette!:) Vi kommer til å kalle henne for Corvette til daglig. Hun kommer til å bli Aros sin kone!:) Så dette blir perfekt med tanke på flytting. Da har ikke Aros, Topsy og Svartfot rukket å bo inn den nye leiligheten før hun kommer, så alle fire stiller på nøytral grunn:) Føler meg mye mer sikrere nå enn for over ett år siden på hvordan vi kan føre ny katt sammen med de andre vi har fra før.

Corvette er meldt på til Trønderkattens utstilling 31.03.07 og 01.04.07 sammen med Aros og Svartfot!:)

Vi gleder oss kjempemasse til Corvette kommer til oss!:)Dette vil blir bra for Aros sin del!Tror det blir moro for ham å få noen å leke med. Topsy er jo mer aktiv hun også, men hun er voksen nå ja. Ikke alt det som sønnen fortar seg er like morsomt å være med på, og noe av Aros sine tokter syns nok Topsy bare er litt under hennes verdighet som kattemamma!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar