fredag 24. april 2015

50 SPØRSMÅL TIL GODPUSEJENTA NADINA :)

260115_nadina_pa_piano4 
Godpusejenta GIC Ingave's Nadina :) 


1) Hvor gammel er du om 5 år?
- Snart 10 år.

2) Hvem har du vært sammen med i minst 2 timer i dag?
- Datteren min Dixie Rose, Aroskastraten, matmor og matfar.

3) Hvor høy er du?
- Høybent og elegant selvfølgelig :)

4) Hvilken film så du sist?
- Lå i fanget til matmor da hun så "Frikjent".

5) Hvem ringte du sist?
- Jeg har ikke mobil, men matmor har mobil, og hun pratet med en venninne.

6) Hvem ringte deg sist?
- Ingen, fordi jeg ikke har telefon, men matmor og matfar har. De får stadige telefonsamtaler.

7) Hva stod i den siste sms'en du fikk?
- Matmor fikk en sms hvor matfar spurte om det var noe hun skulle ha på butikken.

8) Foretrekker du å ringe, eller å sende sms?
- Jeg har ikke telefon, men hadde jeg hatt det ville jeg nok likt å ringe. Det kan blir vanskelig med fire labber å skrive sms :)

9) Hva er ditt favorittsted?
- Hjemme hos matmor og matfar selvfølgelig.

10) Hvilket sted foretrekker du minst?
- I fjøset, for jeg har hørt det lukter så rart der.

11) Når så du moren din sist?
- Det var høsten 2011 da jeg var på besøk hjemme der jeg ble født.

12) Hvilken øyenfarge har du?
- Grønn

13) Hvilken julesang er din favoritt?
- På låven sitter nissen, fordi katten kommer og skremmer musene som plager nissen :)

14) Er foreldrene dine gift eller skilt?
- De er samboere, men pappa har har vært utro med mange hunnkatter etter de fikk meg :)

15) Når våknet du i dag?
- Kl.07.00. Da serverte matfar frokost.

16) Hvor tror du at du befinner deg om 10 år?
- Jeg bor fremdeles sammen med matmor og matfar, og koser meg her hjemme.

17) Hva skremte deg om natten som barn?
- Ingenting.

18) Hvilket Youtube-klipp var det siste som fikk deg til å le?
- Katter som gjør morsomme ting :)

19) Hva er din beste egenskap?
- Snill, kjærlig, leken, omgjengelig, sosial, selvstendig.

20) Hva er din verste egenskap?
- Sta hvis jeg det er noe jeg ikke vil.

21) Sover du med klær om natten?
- Jeg er katt så jeg sover med pelsen. Er ikke en nakenkatt heller da :)

22) Hvor mange puter har du i sengen?
- 1, og det er min faste pute som jeg elsker å sove på.

23) Hva er det rareste du har spist?
- Tomatsuppe, men da var jeg drektig.

24) Har du stasjonær eller bærbar datamaskin?
- Matmor har bærbar.

25) Foretrekker du sko, sokker eller barføtter?
- Barføtter på mine fine pusepoter. Det hadde blitt dyrt med fire sko på labbene, og det hadde sett rart ut :)

26) Hva hører du på akkurat nå?
- Reklame på TV2.

27) Hvilken iskrem er din favoritt?
- Vaniljeis.

28) Hvilken dessert er din favoritt?
- Multekrem.

29) Hva er den største premien du har vunnet?
- At jeg er kjempeheldig å få bo til matmor og matfar. De elsker meg, og jeg elsker dem <3 :) Jeg har vunnet mange fine premier på katteutstillinger som er skjønnhetskonkurranse for katter :)

30) Liker du kaffe?
- Nei. Det lukter vondt.

31) Hva drikker du helst til frokost?
- Vann

32) Hvem var din favorittlærer på videregående skole?
- Jeg har ikke gått på videregående skole, men oppdretterne mine hvor jeg bodde da jeg ble født, matmor og matfar har vært mine beste lærere :)

33) Kan du spille poker?
- Nei.

34) Hva har du spist i dag?
- Royal Canin tørrfór.

35) Nevn en historisk person som interesserer deg?
- Keiserne i Egypt som hadde kjempefine katter som oss :)

36) Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på?
- NRK P1

37) Vil du ha barn?
- Jeg har allerede 10 stk, men jeg vil gjerne ha flere kattunger :)

38) Kan du noen andre språk enn Norsk?
- Katlansk :)

39) Sover du på en spesiell side?
- Sover som en ball med halen godt rundt meg :)

40) Foretrekker du havet eller basseng?
- Liker ikke vann.

41) Hva bruker du helst penger på?
- Jeg liker når matmor kjøper katteleker og godbiter til meg og de andre kattene.

42) Eier du dyrebare smykker?
- Nei, for jeg trenger ikke dyrebare smykker for å være pen. Jeg er skjønnhet i meg selv :)

43) Hva er ditt favorittprogram på TV?
- Dokumentarprogram om katter.

44) Hva skal du gjøre i helgen?
- Slappe av, kose meg, leke, spise, sove, være sosial og finne på noen fantestreker med matmor og matfar :)

45) Kan du stå på slalom?
- Jeg har aldri prøvd, så jeg vet ikke. Det hadde vært upraktisk og vanskelig med fire slalomstøvler.

46) Hvordan imponerer man deg?
- Kose masse med meg, klappe meg og la meg få komme i fanget ditt for å få kos :)

47) Hva slags ringelyd har du på telefonen?
- Matmor har en irriterende ringelyd fra Iphone.

48) Fortell om tre ting som leserne dine antakelig ikke vet om deg?
- At jeg er oppfinnsom, jeg lar meg lett dressere hvis jeg vil, jeg åpner dører, jeg er flink til å åpne kjøkkenskap og jeg er flink å gå ute i selen min.

49) Hva har du nærmest deg nå som er rødt?
- Jeg har rødskjær i pelsen min.

50) Er du sosial?
- Selvsagt :) Jeg er abyssiner, og en abyssiner er en sosial rase :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar