fredag 24. april 2015

FOTOGRAFBILDER AV FOTOMODELLEN NADINA :)

På Trønderkatten sin utstilling var det en proff fotograf tilstede som fotograferte kattene. Fotografen heter Maria Westling, og bor i Umeå i Sverige. Dere kan besøke hjemmesiden til Maria her: http://www.wmartphoto.se

Hun hadde rigget seg til i en av garderobene i Autronicahallen hvor hun hadde et fotostudio. Alle utstillere som ønsket fikk lov til å bestille tid til fotografering. 

Jeg hadde lenge tenkt på å ta ordentlige fotografbilder av kattene mine, og dette var en gylden mulighet til å få tatt bilder av dronninga vår :)


Her er fotografbildene av Ingave's Nadina:

Godpusedronningen vår Ingave's Nadina :) Fotograf: Maria Westling.


Fotografbilde av Nadina tatt av Maria Westling :)


Fotomodellen Nadina :) Fotograf: Maria Westling



Godpusedronningen Nadina hos fotografen :) Fotograf: Maria Westling


Nysgjerrige Nadina følger med på hva fotografen holder på med :) Fotograf: Maria Westling


Det var disse bildene jeg falt pladask for da jeg skulle velge meg fem bilder :) Personlig synes jeg Maria fikk frem personligheten til Nadina som type, den nysgjerrige pusejenta vår som følger med på hva som skjer.   

Til dere som har dyr, anbefaler jeg dere på det varmeste å få en profesjonell fotograf til å ta bilder.

Mange dyr blir sikkert engstelige når de kommer inn i et fotostudio, men fotografene som kan å fotografere dyr vet akkurat hva de skal gjøre for å få bildene bra. Dersom hunden/katten din er alt for engstelig å reise bort til et fremmed sted, er det mange fotografer som kommer hjem til eierne for å fotografere dyrene. Hjemmemiljøet er mer tryggere.

Jeg synes det var kjempegøy å få tatt proffe og kjempefine bilder av Nadina, og jeg har bestemt meg at jeg skal fotografere Dixie på klubben min (KKMN) sin utstilling i juni. Ønsker gode bilder av henne også. 

Gå inn på hjemmesiden til Maria Westling for å ta en titt på bildene hennes: http://www.wmartphoto.se


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar