fredag 24. april 2015

50 SPØRSMÅL TIL GODPUSEJENTA DIXIE ROSE :)

270115_dixie_bokreol3 
Godpusejenta GIC (N) Hakrilas Dixie Rose :) 


1) Hvor gammel er du om 5 år?
 - 8 1/2 år.

2) Hvem har du vært sammen med i minst 2 timer i dag?
- Gammelkatten Aros, mamma Nadina og matmor.

3) Hvor høy er du?
- Akkurat passe høy nok for meg selv.

4) Hvilken film så du sist?
- I går kveld så jeg på "Frikjent" da jeg lå på plassen min i sofaen.

5) Hvem ringte du sist?
- Prøver hardt å telepatere til matmor at hun hun skal gi meg fisk, men det er vanskelig.

6) Hvem ringte deg sist?
- Tror du vi katter har mobil? Matmor har mobil, og hun snakket veterinæren om at jeg må ha time til min årlige vaksine.

7) Hva stod i den siste sms'en du fikk?
- Matmor fikk bekreftet time til veterinæren om at time til vaksinering for meg var i orden.

8) Foretrekker du å ringe, eller å sende sms?
- Jeg ville foretrukket å ringe.

9) Hva er ditt favorittsted?
- I vinduskarmen når solen skinner. Det er så varmt og godt da :)

10) Hvilket sted foretrekker du minst?
- Ute på katteverandaen når det regner.

11) Når så du moren din sist?
- Jeg ser henne når, for hun ligger oppe på flatskjerms-TV'n.

12) Hvilken øyenfarge har du?
- Gul.

13) Hvilken julesang er din favoritt?
- Lille Kattepus.

14) Er foreldrene dine gift eller skilt?
- Kattepappen min var bare interessert i kattemammen min når hun hadde løpetid. De bor ikke sammen.

15) Når våknet du i dag?
- Kl.07.15

16) Hvor tror du at du befinner deg om 10 år?
- Sammen med matmor og matfar.

17) Hva skremte deg om natten som barn?
- At det kom en stor og skummel katt og skremte oss.

18) Hvilket Youtube-klipp var det siste som fikk deg til å le?
- Katter som gjør dumme ting som ser morsomme ut for menneskene :)

19) Hva er din beste egenskap?
- Søt, yndig, snill, kjælen, kosete, leken, og jeg mener selv at jeg bare er best :)

20) Hva er din verste egenskap?
- Liker å terge gammelkatten Aros. Hi, hi, hi :) Later som jeg av og til er kjempeskummel.

21) Sover du med klær om natten?
- Jeg er en katt, og ikke et menneske :)

22) Hvor mange puter har du i sengen?
- Ingen. Sover under dynen til matmor :)

23) Hva er det rareste du har spist?
- Fisk. Jeg liker ikke fisk.

24) Har du stasjonær eller bærbar datamaskin?
- Matmor har bærbar.

25) Foretrekker du sko, sokker eller barføtter?
- Barføtter på potene mine.

26) Hva hører du på akkurat nå?
- En sang som matmor har på PC'n.

27) Hvilken iskrem er din favoritt?
- Bananiskrem. Det må være godt det :)

28) Hvilken dessert er din favoritt?
- Banan.

29) Hva er den største premien du har vunnet?
- At jeg får bo i huset til matmor og matfar. De gir meg kjempemasse kjærlighet, kos og omsorg. Ellers vet jeg at jeg bare er best :)

30) Liker du kaffe?
- Nei.

31) Hva drikker du helst til frokost?
- Vann

32) Hvem var din favorittlærer på videregående skole?
- Jeg har ikke gått på videregående skole, men kattemammen min er min favorittlærer jeg har hatt.

33) Kan du spille poker?
- Nei! Tullhøne :)

34) Hva har du spist i dag?
- Royal Canin tørrfór.

35) Nevn en historisk person som interesserer deg?
- De som bestemte at keiserne i Egypt skulle være kattens tjenser :)

36) Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på?
- NRK P1

37) Vil du ha barn?
- Ja, men jeg vet det er mye å holde styr på.

38) Kan du noen andre språk enn Norsk?
- Jeg kan kattespråket.

39) Sover du på en spesiell side?
- Sover på magen, krøllet sammen som en pelsball eller på ryggen.

40) Foretrekker du havet eller basseng?
- Huff, nei vann!

41) Hva bruker du helst penger på?
- Hadde jeg hatt egne penger ville jeg brukt dem på bananer.

42) Eier du dyrebare smykker?
- Nei, men matmor har smykker som jeg liker å leke med.

43) Hva er ditt favorittprogram på TV?
- Sauen Shaun.

44) Hva skal du gjøre i helgen?
- Slappe av, kose masse med matmor og matfar, leke, spise, være sosial og erte gammelkatten Aros :)

45) Kan du stå på slalom?
- Nei jeg vil ikke.

46) Hvordan imponerer man deg?
- Gi meg bananer.

47) Hva slags ringelyd har du på telefonen?
- Matmor har en irriterende ringelyd fra Iphone.

48) Fortell om tre ting som leserne dine antakelig ikke vet om deg?
- Liker å tulle, liker å erte, later som om jeg er tøff, men er litt feig av og til, later som jeg er uskyldig slik at jeg slipper å få skylden for når noen av oss kattene gjør noe galt.

49) Hva har du nærmest deg nå som er rødt?
- Jeg selv har rødt i pelsen min.

50) Er du sosial?
- Selvsagt! Jeg er ikke abyssiner for ingenting :) Vi er den mest sosiale katterasen står det i kattebøker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar