onsdag 3. januar 2007

POSITIV DAG FOR TOPSY!

I dag har det vært en postitiv dag for Topsy:) Hun var den første som kom å ba om mat i dag tidlig, og hun spiste og drakk bra! Hun fikk også litt AD Hills våtfór før vi skulle til veterniæren. I går fikk jeg fakset en resept med antibiotika på apoteket, og vi gav Topsy en tablett i går kveld. Kanskje den virket likevel? I går ristet hun veldig på hodet, og det var akkurat som om hun ville få noe ut.

Vi hadde time med Topsy til veterinæren i dag for kontroll, og hun syntes Topsy hadde kommet seg siden siste gangen vi var med henne. Fremdeles er hun 2,15 kg. Så vi må bare fortsette å gi henne kraftfóret. Det kan ha vært antibiotikaen som hjalp Topsy i går kveld. Det vet vi ikke. Veterniæren ser ikke bort fra at den kan være mellomørebetennelse som Topsy sliter med. Det vil gi seg utslag i at hun går med hodet på skakke, og ikke minst det vil ta tid før hun blir bra! Eller det kan være svulst på hjernen, men veterniæren hellet mer mot mellomørebetennelse. Åhhhhh enn om hun kan ha rett? Jeg tørr ikke tro noen ting nå før jeg ser at Topsy er stabil igjen! Nå tørr jeg ikke glede meg for mye, fordi jeg er redd for å bli skuffet igjen. Likevel gleder jeg meg kjempemasse når Topsy spiser, når hun kommer i mot oss når vi kommer hjem, når hun kommer på kjøkkenet for å få mat, når hun kommer for å få kos, og når hun går seg en tur på stuen:) Det er det som gjør meg lykkelig og glad!:) Så får jeg slippe jubelen 100% løs hvis Topsy blir stabil og frisk igjen!

I hele dag har Topsy spist kjempegodt!:) Hun har spist litt over en hel boks AD Hills våtfór. I morgen skal jeg på butikken å kjøpe Youghurt Naturell slik at ikke hun blir så løs i magen, samt jeg skal begynne å gi henne blodpulver som skal øke immunforsvaret hennet. Skal også begynne å gi henne homeopatimedisin som skal hjelpe til med å øke immunforsvaret hennes. Nå prøver vi alt for å få henne frisk!!!

Tusen takk for all støtte jeg har fått fra alle sammen, og en spesiell takk til deg Anne Berit for gode og varme mailer som er til en utrolig støtte og trøst for meg! Det varmer så enormt å lese dine gode og varme ord! Du er en fantastisk person!:) Nei, jeg skal ikke gi opp håpet, men det er så trist at når man plutselig tror det er bedring, så kommer det et tilbakefall. Det er som en mur man bygger opp av håp og forventinger, og så blir muren revet ned!

I dag gleder jeg meg over en fin dag for Topsy!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar